In Travel

Travel diary: ASIA, day #1 Bangkok

Ahojte :-) Rozhodla som sa písať na svojom blogu "Travel diary", pretože cetovanie milujem a rada píšem o tom čo mám rada. Je to jedna z mojich najväčších vášní, rada spoznávam nových ľudí a ich kultúry.


Tento rok sme sa rozhodli ísť s rodičmi na 17 dní do Ázie, a to do Thajska, Malajzie, Kambodže, Indonézie a Singapuru. Ešte nikdy predtým sme v juhovýchodnej Ázii neboli. Leteli sme z Viedne cez Istanbul do Bangkoku, pretože priame lety nie sú. Let bol dosť dlhý (aj nohy mi opuchli z toľkého sedenia :-D) no celý som ho prespala. Do Bangkoku sme prišli poobede o 3 miestneho času, no náš kufor zablúdil :-D Museli sme teda vyplňovať formulár, aby nám ho v najbližšom čase vrátili. Akonáhle sme vyšli z letiska, oblialo nás horko a pot. Ubytovaný sme boli v starom centre Bangkoku, kde bol smrad a špina :-D Ulica bola preplnená ľuďmi a rôznymi stánkami so suvenírmi, oblečením, barov a samozrejme miestnymi predávajúcimi s vozíčkami na ktorých pripravovali rôzne jedlo, či už kuracie, hovädzie alebo morské plody. Tiež tu bolo mnoho vozíčkov so všelijakými chrobákmi, škorpiónmi a ďaľšími "delikatesami". My sme bývali v hoteli Dang Derm a bol veľmi čistý a pohodlný. Bol to typický thajský hotel bez postelí, len s matracmi a sprchou spojenou s toaletou. Nám toto ubytovanie vyhovovalo. Na najvyššom poschodí hotela sa nachádza bar s bazénom a výhľadom na celý Bangkok. Večer sme sa išli pozrieť na predstavenie v ktorom účinkovali iba tranzvestiti, no niekedy sme si mysleli, že to sú skutočné ženy :-D Predtým sme však vyskúšali miestnu reštauráciu, v ktorej nám pripravili ich typickú polievku. Podľa mňa bola otrasná :D kyslá s krevetami a citrónovou trávou. Navyše bola veľmi mastná. Druhé jedlo bolo vynikajúce, "shaerovali" sme kuracie sladkokyslé a kuracie na kešu orieškoch. Tieto boli výborné chute a najviac ma dostala ryža snehobielej farby a skvelou chuťou (ja som veľký milovník ryže a táto bola "tip-top". Tiež sme skúšali ovocné šťavy a predávajú ich na každom rohu. Sú proste vynikajúce a každému odporúčam ochutnať. Deň sme skončili asi o 12 večer ale vôbec som nemohla zaspať :-/ to sa mi podarilo asi o 3 ráno. To bude zrejme tým časovým posunom (je tu o 5 hodín viac ako na Slovensku). Zatiaľ hodnotím Bangkok pozitívne, i napriek už spomínanej špine a zápachu ;-) želám krásny deň! :-)














Môźete ma sledovať aj na Instagrame: INGRIDSLIZOVA
Alebo na Facebooku: Ingrid my fragrance

Dúfam že sa Vám príspevok páči :-)

Ingrid ❤️

Related Articles

1 comments:

  1. Super duper! Uži si, pozorne sledujem fotky na instagrame a tichučko zavidím :D v dobrom, samozrejme :)

    OdpovedaťOdstrániť