In Fashion

THE POWER OF RED


Have a beautiful sunny day everyone! The spring break is over and I had to go to school today! I hate it :D I feel like having no free time. Can't wait for another break. This is gonna be difficult weak for me, because I have couple of tests and on saturday it's my CAE TEST. I don't feel like passing, but maybe it's just stress. Keep all fingers crossed for me. I'm gonna need it.

I am at home, supposed to study, but I'm not doing it :D Instead of that I'm reading Slovak magazines like Emma and Eva. I like these and found out these issues are quite inspiring. Well I found there some jewellery from Zara and H&M which I really wanna buy. I also read the beauty articles, tricks from famous makeup artists. There are couple of new products that cosmetics companies launched this spring. I personally loove the DIOR palettes and of course the new makeup is pretty cool. Anyways, I like to read almost every section in the magazine, but my favourite ones are beuty and fashion. According to my opinion better magazine is Emma. If you don't want to invest to both, buy Emma.

The day before yesterday I just bought the new Lancôme Miracle Cushion make up (you can read about it in Emma magazine) and I fell in love with it. It has a very glovy, skin like finish. The packing is very practical and it looks natural on your face. It's light and the application is super easy. I highly recommend it. And I got a new lipstick yesterday from my boyfriend (it was a present for International Women's Day). It's also by Lancôme, called Rouge in Love and my boyfriend picked the red colour even though he always complains that he cannot kiss me (he said he didn't like the colour so I should stop wearing it LOL).

About this outfit: Probably this was the last time in this season I wore this jacket because it's quite hot in it and the weather is finally getting warmer. And I chose this skirt because I love red colour and I just wanted to kind of celebrate the spring. I wear a lot of skirts and dresses in spring and summer.  By the way, RED is actually my favourite colour. The heels, I actually wore for the second time. I bought them last year and didn't have the chance to wear them.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Krásny slnečný deň prajem! Prázdniny sa už skončili a dnes som musela ísť už do školy. Neznášam ju :D Príde mi to akoby som už nemala žiaden voľný čas. Neviem sa dočkať ďalších prázdnin. Tento týždeň bude dosť ťažký pre mňa, pretože ma čaká veľa testov a v sobotu mám už test na certifikát. Necítim sa ešte na to, no možno je to len stres. Držte mi palce, budem to potrebovať.

Práve som len doma, mala by som sa učiť, no neučím :D Namiesto toho len čítam slovenské časopisy - Emmu a Evu. Mám ich rada a tieto čísla mi prídu celkom inšpirujúce. Našla som v nich nejakú bižutériu zo Zary a H&M, ktorú si chcem kúpiť. Tiež som si prečítala články s kozmetikou a trikmi od slávnych mejkap vizážistov. Nachádzajú sa tam nové produkty, ktoré kozmetické firmy predstavili túto jar. Osobne sa mi páčia Dior paletky a taktiež nový mejkap je dosť dobrý. Každopádne, rada si prečítam každú sekciu, no najradšej mám krásu a módu. Podľa mňa o čosi lepší časopis je Emma. Takže ak nechcete investovať do oboch, kúpte si Emmu.

Predvčerom som si kúpila nový Lancôme Miracle Cushion mejkap (môžete si o ňom prečítať aj v Emme) a zamilovala som sa doňho. Má žiarivý efekt a perfektne splynie s pokožkou. Balenie je veľmi praktické a vyzerá prirodzene po nanesení. Je ľahučký a aplikácia je super jednoduchá. Vrelo ho odporúčam. Včera som dostala nový rúž od priateľa (bol to darček k Medzinárodnému dňu žien). je tiež od Lancômu, volá sa Rouge in Love a priateľ mi vybral červenú farbu i napriek tomu, že sa sťažuje, že ma nemôže bozkávať (povedal mi, že sa mu nepáči tá farba rúžu a že by som ju nemala nosiť LOL)

Niečo o outfite: Pravdepodobne som mala túto bundičku na sebe poslednýkrát v tejto sezóne, pretože je v nej dosť teplo a počasie sa konečne otepľuje. Vybrala som si túto sukňu, pretože zbožňujem červenú a chcela som ňou už akoby osláviť jar. Často nosím sukne a šaty na jar aj v lete. Medzi rečou, ČERVENÁ je moja obľúbená farba. Topánky som mala popravde druhýkrát na sebe. Kúpila som ich minulý rok a nemala som príležitosť si ich obuť. 












OUTFIT OF THE DAY

JACKET: River Island

SKIRT: H&M

TOP: H&M

HANDBAG: Mango

HEELS: Jimmy Choo

WATCH: Michael Kors

BRACELET: H&M

NECKLACE: Stradivarius

SUNGLASSES: Stradivarius



Ingrid ❤️

Related Articles

2 comments:

  1. Haha s tými červenými rúžmi sme na tom podobne..Mne prídu neskutočne ženské, elegatné a príťažlivé, môj frajer s tým sice súhlasí, ale potom je chudák celý červený :D a povedala som to milionkrát a poviem to znova, tá bunda je úplne užasná, veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Miška (: Červená je krásna na perách aj nechtoch (;

      Odstrániť