In Fashion

SPRING IS OFFICIALLY HERE!


The end of spring break is coming too fast and I haven't study at all. Not to mention that I have the test for Certificate of Advanced English next week. I cannot make myself to study. I've got used to get up really late this holiday, at about 10 a.m. (I usually get up at 7 a.m.) Maybe it's because I am still ill. It's been the fifth day I'm getting rid of the runny sinuses, but nothing helps me.

I'm having a date tonight with my boyfriend, I don't know if I can call it the "date" after five years of a relationship, moreover, we spend every day together :D I don't know where we are going, but I'd love to go to one great restaurant and eat the dessert. I'd swim the ocean to eat that cake. It's in Bratislava and the name of the restaurant is Fou Zoo and the cake is calle "Chocolate ball". Yumiii I'm dying when I only imagine that :D And I'd love to go to the movies to see THE THEORY OF EVERYTHING. I loved the trailer even thought it seems like sad movie.

By the way, I made a video - make up tutorial today, but unfortunatelly my laptop is full of unnecessary stuff and I have no memory for installing editor programme. I'm gonna borrow my mother's computer and try it there.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prázdniny nám už pomaly končia a ja som sa vôbec nič ešte neučila. Nehovoriac o tom, že o týždeň mám skúšku na certifikát. Neviem sa vôbec prinútiť. Tieto prázdniny som si zvykla vstávať veľmi neskoro, okolo 10 (inak vstávam o 7) Kým sa umyjem a namaľujem tak je polka dňa fuč. Neviem čím to je, no možno aj tým, že som stále chorá. Už piaty deň sa  zbavujem zahlienených dutín, no nič nepomáha. 

Dnes ideme s priateľom na rande, i keď neviem či sa tomu po piatich rokoch dá hovoriť rande a navyše keď sme každý deň spolu, no my sme si to nazvali dnes rande :D Vôbec ešte neviem kam pôjdeme, ale veľmi by som chcela ísť do jednej reštaurácii na dezert. Za ten dezert by som aj oceán preplávala. Je to v jednej Bratislavskej reštaurácii - Fou Zoo a je to čokoládová guľa. Mňáám už len pri myšlienkach na ňu sa rozplývam :D A ešte by som chcela ísť do kina na film - Teória všetkého. V ukážkach ma to veľmi zaujalo, i keď to vyzerá na celkom smutný film.

Inak dnes som natáčala video - make up tutorial, no bohužiaľ mám preplnený notebook a nedá sa mi nainštalovať video editor. Musím si neskôr požičať mamin a skúsiť to tam. 














OUTFIT OF THE DAY:

WHITE TROUSERS: H&M

TOP, BLAZER, TRENCHCOAT, HEELS, FLATS, HEADBAND: Zara

HANDBAG: Prada

EARINGS: Pandora

WATCH: Michael Kors

Ingrid ❤️

Related Articles

2 comments:

  1. Krásna, takéto kabátiky vedia dodať neskutočný šmrnc :) a topánky sú uuuužasnéééé :) a prosím ťa, rýchlo si vyprázdni pamäť na PC lebo ja netrpezlivo čakám na to video! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Miška viem, že stále len sľubujem a nič z toho. No po certifikáte sa ozaj posnažím a popracujem na tom videu (:

      Odstrániť