In Fashion

Aviator colored mirror sunglasses

Hey, today I wanna ask you about your opinion on colored mirror sunglasses. They are popular since last summer and I noticed that a lot of people wear them, so I purchased all three colors that Ray ban has - blue, green and red. They are my favourite accessories this summer, I like how they look and I think this type of sunglasses fits everyone. Do you know any other brands or shops that sell sunglasses like these? And how long these will be cool? I hope at least one more year (-;
Ahojte, dnes sa vás chcem opýtať na váš názor na farebné zrkadlovky. V móde sú od minulého roka a všimla som si, že ich veľa ľudí nosí, tak som si ich aj ja kúpila vo všetkých troch farbách aké Ray ban má - modré, zelené a červené. Toto leto sa stali mojím obľúbeným doplnkom, veľmi sa mi páčia a myslím si, že tento typ okuliarov svedčí každému. Poznáte nejaké ďalšie značky alebo obchody, ktoré predávajú podobné okuliare? A čo myslíte, ako dlho budú ešte v móde? Dúfam, že aspoň ešte jeden rok ;-)

Love

Ingrid <3


Related Articles

0 comments:

Zverejnenie komentára