In Fashion

A little bit of Cyprus

Good evening (:
As I mentioned on my facebook page I was traveling a lot and spending my time with family so I didn' feel like blogging. I really like blogging. It''s mainly for ME because I love fashion and communication with people. And fashion to me means better Chanel type than outfits that you can find on different sites on fb. Love beautiful and everlasting clothes, not very crazy and this is similar with my make-up. Sometimes less is more, at least in my opinion.

So, I started my holiday by visiting my family in Cyprus. I went there in the end of june and I came back in the middle of july. This vacation was amazing but my beach bag was stolen in Nissi beach in Ayia Napa. It was very bad because my Chanel glasses were there, then my phone, camera, wallet and other very important stuff. So anytime you go to Cyprus to Nissi beach in Ayia Napa, don't ever take anything other than towel with you (;
Enjoy some pictures and comment below if you like this post. Thanks.


Dobrý večer :-)
Ako som spomenula na ,,facebookovskej" stránke veľa som cestovala a trávila čas s rodinou tak sa mi veľmi nechcelo nijako ,,blogovať".  Blogovanie mám rada, tento blog robím hlavne pre mňa pretože milujem módu a tiež komunikáciu s ľuďmi. Pod pojmom móda rozumej skôr Chanelovský typ ako tie outfit čo nachádzate na rôznych facebook stránkach. Mám rada krásne nadčasové oblečenie, nie veľmi šialené, a to isté súvisí aj s make upom. Menej je niekdy viac, aspoň podľa môjho názoru.

Takže, prázdniny som začala návštevou rodiny na Cypre. Bola som tam od konca júna to polovice júla. Táto dovolenka bola super až na to, že ma na známej pláži - Nissi beach okradli. Ukradli mi plážovú tažku v ktorej som mala svoje Chanel okuliare, telefón, fotoaparát, peňaženku a ďaľšie dôležité veci ako kľúče od auta a hotela. Na pláži som to mala, pretože sme hneď z hotela utekali do reštiky a pak hneď na pláž. Takže ak by ste niekedy išli na Cypruse na Nissi beach v Ayia Nape, nikdy si so sebou neberte nič okrem osušky ;-)
Tu sú nejaké fotky a komentujte ak sa vám páči tento príspevok. Ďakujem


A view from my room in Mediterranean hotel in Limassol/Výhľad z izby v Mediterranean hotely v Limassol
My swimwear - Calzedonia/flip-flops - Aldo/Sunglasses - Ray-ban, My cousine swimwear - Tezenis/her sunglasses - Ray-ban





Swimwear - Calzedonia/sunglasses - Ray-ban



Dress - Zara/shoes - Aldo/handbag - River Island




Dress - ArdenB/Shoes - Italy shop/Earings - ArdenB


Swimwear - Victoria's secret/sunglasses - Ray-ban

Dress - Zara/necklace - Zara/shoes - Baťa/handbag - Mango



Swimwear - Victoria's secret

Love

Ingrid <3


Related Articles

0 comments:

Zverejnenie komentára