In

LIFE CHANGES


Je utorok večer a ja som sa konečne po nekonečnej dobe rozhodla niečo napísať (keďže ma to tak bavilo, no nikdy som si nenašla čas). Asi by som mohla napísať niečo k tomu zázraku na ktorý sa tak veľmi s priateľom tešíme a prečo sme to tak dlho tajili, respektíve netajili ale nehovorili sme o tom.

Stále nemôžem uveriť tomu, že o chvíľku nebudem zodpovedná len za seba, ale aj za ten maličký zázrak.

Možno práve to je ten dôvod prečo som skôr nezverejnila, že budeme rodičia. Nechcela som si pripustiť, že o chvíľku sa moje sebecké časy skončia a budem mať inú brigádu ako pomáhať niekde v kancli. Navyše, kým bol semester v škole nechcela som pútať pozornosť ani vyvolávať búrlivé diskusie. Aj keď sme dieťa neplánovali, tak už sa nevieme dočkať. Veď kto by vedel odolať tej najkrajšej vône novoty akou voní práve novorodené bábätko?! 

Ak by mi nenarástlo teraz ku koncu bruško, tak by som ani nevedela, že som tehotná. Som šťastná, že iné tehotenské príznaky sa mi vyhli a ja som pokojne mohla dokončiť letný semester. Žiadne tehotenské chute ani prežieranie ma našťastie nezastihlo a tak som sa snažila jesť viac menej zdravo a starať sa o svoje telo aby aj po pôrode bolo v rámci normy.

Asi pred dvomi týždňami sme s priateľom absolvovali fotenie u pani Kateřiny Novákovej v Prahe a s výsledkom sme boli nadmieru spokojní. Pani Kateřina je veľmi milá a prijemná osoba a fotenie sme si popravde užili. Už teraz sa teším na novorodenecké fotenie, avšak na to sme si vybrali inú pani fotografku, no veríme že výsledok bude stáť tiež za to. Momentálne si konečne užívam toto obdobie, pretože som na materskej dovolenke a nič iné nemám na práci ako nakupovať veci pre bábätko a tiež pre seba.

Ak by ste mali záujem a chceli vedieť ako som sa stravovala, obliekala alebo starala o seba počas tohto krásneho obdobia, prosím napíšte do komentáru a rada spravím článok :)






Ingrid ❤️

Related Articles

2 comments:

  1. Ingrid, jsi nádherná a moc inspirující a určitě další článek napiš. Ráda si ho přečtu 💕😊

    OdpovedaťOdstrániť