In

WOMEN POWER


Čas od času si neviem pomôcť a myslím na to aká som bola silná, nezávislá, mladá a krásna. (Nie, nemyslím si o sebe príliš, len si myslím, že každá žena je svojím spôsobom krásna a úžasná.) Avšak občas aj ja zabúdam na svoju nezávislosť a nespoznávam samu seba. Preto som sa rozhodla napísať tento článok a prečítať si ho vždy keď zabudnem na svoje JA.


Bohužiaľ, veľa žien si svoju vnútornú krásu a silu neuvedomuje. Neviem, či je možné to niekoho naučiť, ale verím, že áno. Teraz si uvedomujem, že ja som bola vychovávaná týmto spôsobom, a preto je pre mňa jednoduché mať rada samu seba.

Za to aká som, vďačím svojím rodičom, ktorí ma naučili, že nemožné nie je a ak človek niečo veľmi chce, pôjde za tým za každú cenu J Mamina ma naučila byť sebestačnou a nezávislou, otec mi ukázal, že sa netreba ničoho báť a že risk je zisk. Teraz som vlastne sama dôkazom, že uvedomovať si svoju hodnotu a mať sa rada sa dá naučiť. Takto by sme mali vychovávať svoje dcéry, aby vždy poznali svoju krásu a silu. Opakovane by sme im mali vyjadrovať svoju lásku, hovoriť im ako ich milujeme, aké úžasné je byť ich mamou, a aké jedinečné bytosti sú. Takýmto spôsobom sa z nich môžu stať nezávislé a nebojácne mladé ženy s chuťou do života. Nie feministky (veď život s chlapmi je celkom zábava), ale budú si môcť žiť život podľa seba a nebudú sa báť vyjadriť svoj názor.

PS: Veď predsa žena je to najlepšie čo muž môže mať. A ak si chlap myslí, že si nájde v živote niečo lepšie ako ste vy, tak ho nechajte hľadať J









Za fotky ďakujem Petre J Nafotené ešte v máji 2016 no nikdy nepublikované a hodia sa k téme.


Vaša Ingrid

Related Articles

0 comments:

Zverejnenie komentára