In Fashion

BLACK OUT

                          

Have a nice sunday's evening! I woke up to beautiful sunny day after 5 hours of sleep because I had a crazy night last night. I really need hot summer days already. Well today we were shooting with my dearest Petra. She always makes the best quality pictures by editoring them (; after long time we managed to make this shooting happen. I wore this outfit for family's lunch because mostly on saturdays or sundays we eat at restaurants.

I would like to talk about friendships in today's post because this blog was established thanks to one really good friendship (: I don't even know how to define friendship. Many people have different opinion about it, but for me the right friend is someone who doesn't gossip behind your back, the one who loves you so much that he doesn't let you make mistakes. He/she says what he/she thinks. A person has only a few friends like these. You can't be a friend with everybody, you can like some characters more and some less. That's how it is. And there's a group of people who pretend to be your friends but in fact they don't even know you, I guess everyone has friends like these. You meet these people on daily bases at school or at work... You're gonna meet new people all the time. True friends will stay with you for the rest of your life (:

Prajem krásny nedeľný večer! Po ťažkej noci som sa zobudila asi po piatich hodinách spánku do veľmi krásneho slnečného dňa. Už zúfalo túžim po horúcich letných dňoch. Dnes sme boli fotiť s mojou najdrahšou Petrou. Vždy prekoná moje očakávania tým ako fotku odfotí a následne upraví (; konečne po dlhej dobe sme si našli čas, ktorý vyhovoval obom. Outfit som mala oblečený na rodinný obed, pretože vačšinou v sobotu alebo nedeľu obedujeme v reštauráciách. 

Dnešný príspevok by som chcela venovať kamarátsvam, pretože z jedného vznikol aj tento blog (: ani neviem ako by som definovala kamarátstvo, lebo rôzny ľudia majú rôzne pohľady, no pre mňa je pravý kamarát, ten čo za chrbtom neohovára a hlavne taký, ktorý ma má rád natoľko, že ma nenechá robiť chyby. Povie mi narovinu čo si myslí. Takých pravých má človek málo, pretože nemôžete byť za dobre s každým. Povahy niektorých ľudí vám vyhovujú viac, iných zase menej. Ale tak to je. Potom je tu skupinka takých, čo sa hrajú na vašich priateľov a pritom vás vôbec nepoznajú. Asi aj takých ma každý z nás. Vyhnúť sa im je občas náročne, pretože títo ľudia nás zväčša obklopujú denne, či už v škole alebo práci... Spoznávať budete nových ľudí do konca života, je možné, že tak rýchlo ako ich spoznate sa aj stratia. No praví priatelia s vami zostanú navždy (:

                         


                         





                         

                         

                         


OUTFIT OF THE DAY

SHIRT: H&M

JACKET: Zara

WAISTCOAT: Zara

PANTS: Zara

HEELS: Zara

HANDBAG: Chanel

HAT: Stradivarius

EARINGS: H&M

WATCH: Michael Kors

BRACELET: Swarovski

Photos by Petra Javorková ❤️

Ingrid

Related Articles

0 comments:

Zverejnenie komentára