In Fashion

CASUAL LOOK


Waking up this morning was easy because of the beutiful sun shining right to our room. I wish all days would start like this. I'm kind of tired of this winter but I feel it passed quite fast. Yeah, the time flies very fast. This is frustrating for me, I wanted to study this spring break but I just couldn't find the time for it. I always find something else to do. 

About my outfit: I just love leather (or faux leather) jackets with fur. I combine them with jeans, skirts, colorful trousers and it looks good in any possible way. And of course I loooove heels :D We took these pictures in our garden because we didn't have much time but tomorrow we are heading to the center of our town and take some pictures there. 

Tonigh I'm planning to go out with my boyfriend and friends and I hope I will be able to post my outfit on the blog. I usually wear dresses in the summer and in winter leggings or jeans. Sometimes I put on dress in winter and it's fine because we usually stay in one place so I don't get a cold. I just can't wait for tonight cause it's been a long time I haven't been out and I have't dressed in dress. Moreover I'm gonna do glamorous makeup. So stay tunned, check the blog tomorrow and there will be some pictures (;
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dnes sa mi vstávalo veľmi ľahko, pretože mi slniečko svietilo priamo do našej izby. Kiežby každé dni začínali takto. Už som vyšťavená z tejto zimy ale zdá sa mi že ubehla celkom rýchlo. Áno, čas uteká príliš rýchlo. Je to frustrujúce, chcela som sa učiť cez prázdniny no nejako som si nemohla nájsť čas na to. Vždy sa našlo niečo lepšie.

Niečo o outfite: Zbožňujem kožené (alebo umelé kožené) bundičky s kožušinou. Skombinujem ich s hocičím, s riflami, sukňou, farebnými nohavicami a v každej kombinácii to vyzerá dobre. A samozrejme zbožňujem vysoké topánky :D Tieto fotky sme fotili v našej záhrade lebo sme nemali dosť času, ale zajtra ideme do centra nášho mesta a nafotíme niečo tam.

Dnes večer plánujem ísť von s mojim priateľom a s kamarátmi a dúfam, že budem môcť "postnúť" môj outfit. Zvyčajne nosím šaty v lete a v zime legíny alebo jeansy. Niekedy si oblečiem šaty aj v zime a je to v pohode keď zostaneme na jednom mieste, takže neprechladnem. Už sa na večer veľmi teším pretože veľmi dlhú dobu som nikde nebola ani som nemala príležitosť sa vyobliekať. Ba čo viac, spravím si nejaký očarujúci makeup. Takže to tu "čeknite" aj zajtra a pridám nejaké obrázky outfitu z dnešného večera (;









OUTFIT OF THE DAY

FAUX LEATHER JACKET: Guess

BLOUSE: Zara

NECKLACE: Stradivarius

WATCH: Michael Kors

BOYFRIEND JEANS: Zara

HANDBAG: Zara

SHOES: Aldo

Ingrid ❤️

Related Articles

0 comments:

Zverejnenie komentára