In

1ST TRAVEL WITH BABY


Doktora sme sa pýtali, či je to v pohode, keď chceme vziať Isabelku na výlet a ten povedal, že autom je to fajn, lietadlom sa odporúča až od 3. mesiaca. Tak sme sa ničoho nebáli a
pred dvomi týždňami sme sa zo dňa na deň vybrali na náš prvý ďaleký výlet – do Talianska.
V štvrtok večer sme si zarezervovali hotel a v piatok skoro ráno vycestovali. Popravde nikam sa mi nechcelo ísť, po celom týždni naháňania sa som bola celkom vyčerpaná, a tak vyzeralo aj naše balenie. Išli sme len na predĺžený víkend, tak som vzala len jeden malinký kufrík, kde som nahádzala moje aj Isabelkine veci (ako bezdetnej by mne samej jeden malý kufrík nestačil, ale keďže moje outfity sú v poslednej dobe stále rovnaké, tak sme si vystačili dve s jedným kufríkom). Mojej princeznej som zbalila viacero bodyčiek, legín a pančušiek (pre prípad) a samozrejme plienky.

Plánovali sme odchádzať o 3-4 ráno, no samozrejme s malým dieťaťom všetko dlhšie trvá a tak sme vyšli z Prahy až o 6 ráno. Naše dievčatko ihneď zaspalo, a takmer celú cestu prespalo (budilo sa iba keď bolo hladné – vtedy sme zastavili a vybrali ju zo sedačky aby sa ponaťahovala a napapala). Tak isto výborne zvládla aj cestu naspäť. Celkovo sa nemôžem sťažovať, lebo mám moc dobré dievčatko, ktoré sa veľa smeje a máličko plače.

V Taliansku sa nám páčilo, boli sme v horách pri jazere Lago di Garda a naozaj tam bola krásna príroda. Na jeden deň a jednu noc sme sa zastavili aj v Miláne, kde okrem katedrály toho veľmi nie je. Každopádne takýto malý výlet odporúčam aj tým, ktorí majú malé deti, pretože cesta sa dá super zvládnuť (lepšie cestovať na noc – vtedy máte istotu, že dieťa bude spinkať). No za takýmto výletom nehľadajte oddych, ja som sa vrátila totálne vyčerpaná, pretože sme chceli toho veľa vidieť a tak sme stále chodili a k tomu často nosili našu princeznú na rukách, lebo bola veľmi zvedavá a chcela všetko vidieť (o chvíľku už prejdeme na športovú časť, aby lepšie videla).




Uličky v dedinke boli nenormálne krásne – ako z filmov.






PS: Na fotkách môžete vidieť jednoduchosť mojich outfitov (čas na obliekanie 2 min) a make upu (5 min) :-D


Ingrid

Related Articles

0 comments:

Zverejnenie komentára