In

WASTE IN TIME


Tak stratená v čase! Toto vystihuje do detailu moju situáciu. Dni ubiehajú a ja netuším ani aký deň v týždni je a ani dátum. Celé dni trávim s mojou princeznou a večery v škole. Ono je fajn študovať a byť matkou ale k tomu byť ešte žienkou domácou  (ako sa od ženy očakáva) tak to sa niekedy veľmi nereálne kombinuje. 


Kúpeľňu nemáme umytú už vyše mesiaca, podlaha nebola umytá ani nepamätám odkedy (jedine vysávame 2-3krát do týždňa, niekedy aj viackrát, keďže máme "krásnu" kravskú kožu, ktorá pĺzne ako kojaca žena. Variť varíme maximálne 3krát do týždňa a vždy si navaríme aj na dva dni, pak to len zohrievame. Navyše, čo sa týka žehlenia, tak žehlíme jedine veci, ktoré si to výnimočne vyžadujú... Môj muž mi hovorí, že žijem v rozprávke, pretože snívam o nejakej slúžke, ktorá by robila všetky domáce práce a ešte občas postrážila dieťa a ja by som mohla chodiť behať. Ach, sme my ženy nenáročné :-D 

No nebolo by predsa skvelé keby ste sa nemuseli sprchovať s dieťaťom v kúpelni alebo brať dieťa s vami do fitka, na manikúru a ostatné ženské skrášľovacie procedúry?! Avšak, keď sa nad tým zamyslím, tak by som asi moju princeznú nezverila nikomu inému okrem najbližšej rodiny. Ak by som však chcela všetko stihnúť, tak by som potrebovala aby mal deň aspoň 36 hodín. Naše dni sú ako kolotoč, každý deň máme na programe približne rovnaké veci ale niekedy sa nám plány trošku zmenia. S mojou princeznou už od prvého týždňa chodíme na prechádzky, nákupy a do spoločnosti. Ako to vnímate vy? Neizolujete vaše bábätka a nečakáte na nejaký určitý čas kedy bude najvhodnejšie ich uviesť do spoločenského života?




PS: za iných okolností by som k tomuto outfitu zvolila čierne kožené ihličky, avšak pri dieťati ich nosím už len občas. 

Vaša Ingrid

Related Articles

0 comments:

Zverejnenie komentára